Opublikowane przez : Unknown 9 paź 2016

Widzę, że jest tu przynajmniej jedna osoba, która czeka na ciąg dalszy :-) W takim razie zapraszam do lektury IV rozdziału, tym razem tylko w formacie pdf:
Jak zawsze życzę miłej lektury.

{ 9 komentarze... read them below or Comment }

  1. Wow! :D Zaskoczyłeś i to bardzo. Po pierwsze długością, ten rozdział był bardzo "sycący". Po drugie w bohaterkę znów wstępuje siła! Bałam się że po utracie mocy i niewoli będzie wrakiem człowieka, a tu proszę jak sobie radzi :) Fajnie, że nie pędzisz z akcją na ślepo byle do odzyskania mocy i próby zabicia Bogów, tylko spokojnie rozwijasz losy Omegi. Zasługuje dziewczyna na rozległe przygody.Warto było tyle czekać na tak wciągający rozdział, chociaż mam nadzieję, że nie każesz tyle czekać na V ;)

    Przy okazji, przy czytaniu wyłapałam 2 maluśkie błędy:
    "Spartanie wygrywali o wojnę Kretę"- tu chyba powinno być na odwrót, wojnę o Kretę
    "Chyb zrozumiał, czym były dla mnie te walki."- chybA zrozumiał (...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja twórczość mogła sprawić komuś przyjemność :-) Dziękuję za wyłapanie błędów. Obecnie przygotowuję ostateczną wersję powieści, którą będę mógł wysyłać do potencjalnych wydawców, więc każda korekta bardzo się przyda.

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Super! To powodzenia w wydawaniu i z niecierpliwością czekam na ukazanie się już całej powieści. Chętnie powitam Omegę na półce w mojej domowej kolekcji. I cieszę się, że mogłam być troszeńkę pomocna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa, miało być jako odpowiedź pod twoim komentarzem i coś mi nie wyszło :)

      Usuń
  3. MuszMuszę kiedyś nadrobić. Już dawno zaczęłam czytać (ja od Kota z masłem) i jakąś po pierwszym rozdziale... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak tam ma się Twoja powieść? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bardzo. W grudniu i styczniu wysłałem do kilku, czy nawet kilkunastu wydawnictw, które zdawały się oferować jakąś szansę, ale póki co nikt nie odpowiedział. A bloga chyba niedługo zdejmę, albo przerobię na jakąś inną tematykę. Jeśli chcesz, napisz do mnie na e-mail, to prześlę Ci całą powieść - jackfelix.omega@gmail.com

      Usuń
  5. Wiem, że od publikacji teko rozdziału minęły 2 lata, ale chciałem się zapytać, czy dalej będziesz kontynuował? Opowieść bardzo przypadła mi do gustu i chętnie przeczytałbym resztę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wyżej, jeśli chciałbyś przeczytać całą powieść, wystarczy,że napiszesz do mnie na maila :-)

      Usuń

- Copyright © Omega - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -